Thursday 23 February 2017

Kutu kucing

Ini posting versi updated. Pada 23.2.2017 saya menulis sekian dan sekian berkenaan kutu kucing. Dan kini saya kembali dengan solution maha berkesan dalam membasmi kutu kucing.

Melalui rangkaian jualan shopee yang aplikasi nya boleh di download terus dari appstore atau playstore saya telah menemukan shopper Fad Feline Family yang menjual Ubat Kutu berkesan.

Anda hanya perlu klik link dibawah ini.

https://shopee.com.my/mohdfadlullah92/899278064

Dan ini lah Ubat Kutu tersebut.




Dengan hanya RM20 dan kos pos sekitar RM3.++ insyaAllah kucing anda pasti akan bebas kutu hendaknya.

Ini pula perkongsian saya sebelum ini berkenaan minyak telon. Agak kurang berkesan sebenarnya sebab kena rawat dengan kerap, itu yang leceh.

Kesian kan bila kucing dihinggapi kutu. Entah dari mana lah boleh dapat kutu tu.  Penuh telur kutu di setiap helai bulu kucing saya.

Jadi saya pun cuba lah pakai kan minyak telon. Tapi ni memang kena usaha sikit, sebab bau minyak tu akan membuatkan kucing anda bertempiaran lari. :D

Gosok je kat bahagian leher dia. Kena buat selalu ya. Moga kucing anda juga bebas kutu akhirnya.


Selain itu, saya syorkan untuk guna Frontline spray. Juga berkesan. Harga dalam RM50. Cuba lah.



No comments:

Post a Comment

Care to leave a note?

Pinterest

Jalan Taiping, Klang lengang menjelang Hari Raya?

Hari ni masuk 12 Ramadan. Dah plan nak pergi beli bahan kuih kat 2 Ply. Beli Compound Chocolate Van Houtten, serbuk badam, serbuk koko, ment...